دانلود آهنگ های بی کلام

دانلود آهنگ های بی کلام

بهترین آهنگ های بی کلام رو دانلود کنید SEVGIMUSIC.BLOGSKY.COM
دانلود آهنگ های بی کلام

دانلود آهنگ های بی کلام

بهترین آهنگ های بی کلام رو دانلود کنید SEVGIMUSIC.BLOGSKY.COM

آهنگ های بی نظیر با ساز بالابان ( BALABAN ) از نوازنده ی مشهور بالابان " علیخان صمدوف "

                           

                                    

                                 


                             

                                                              آهنگ شماره ی 1         دانلود 

                                                              آهنگ شماره ی 2         دانلود 

                                                              آهنگ شماره ی 3         دانلود 

                                                              آهنگ شماره ی 4         دانلود 


نظرات 5 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 08:40

سلام . متاسفانه دانلود اولموری

سید محسن خوشرو سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 18:52

با سلام بنده علاقه زیاد به ساز بالابان دارم اما تا به حال کسی در اینمورد کمکم نکرده لطفا بنده را در جهت اموزش این ساز کمکم کنید ممنون 09143910160 خوشرو

محمد شنبه 27 تیر 1394 ساعت 05:26

سلام من به ساز بالابان بسیار علاقه من هستم، یه مدت کوتاهی کار کردم و هر کاری کردم نفس گردوندن یاد نگرفتم

مهران چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 12:36

سلام من به ساز بالابان خیلی علاقمندم قبلا نی کار میکردم نت خوانی و تئوری موسیقیم هم خوبه ولی هرچی میگردم یک سی دی یا کتاب یاهرچیز دیگه ای که درباره آموزش این ساز باشه پیدا نمیکنم اگر کسی بلده یا میشناسه راهنمایی کنه
من درلرستان ساکن هستم واینجا آموزش ساز بالابان نداره

مهران شاید بتونم یه چیزهایی از سایتهای اذربایجان برات پیدا کنم در زمینه ی آموزش بالابان

یاسین جمعه 7 آذر 1393 ساعت 10:49

عالی بودن

تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد