دانلود آهنگ های بی کلام

دانلود آهنگ های بی کلام

بهترین آهنگ های بی کلام رو دانلود کنید SEVGIMUSIC.BLOGSKY.COM
دانلود آهنگ های بی کلام

دانلود آهنگ های بی کلام

بهترین آهنگ های بی کلام رو دانلود کنید SEVGIMUSIC.BLOGSKY.COM

دانلود آهنگ فوق العاده ی ( Sand (Apophenia


                             


                                                 آهنگ فوق العاده ی ( Sand (Apophenia با گیتار

 

                                                        اثر Ottmar Liebert & Luna Negra

    

                                                                      از آلبوم Dune


                                                                     دانــــــــــــلود


نظرات 1 + ارسال نظر
kamran سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 10:25

سلام ناصر جان خیلی از آهنگ هایی که در سایت گذاشتی متشکرم
من دنبال یک آهنگ خالی ترکی لزگی که رادیو اغلب میزاره میگشتم که با وبلاگ شما برخورد کردم ... اسم اون آهنگ رو نمی دونم و در اهنگ هایی که شما گذاشته بودی هم نبود ، شبیه آهنگ 007-Lazgi Ringi.mp3 است .
در هرصورت آهنگ های بیکلامی که درسایت گذاشتی فوقالعاده هستن و من مدتی بود که دنبال بعضی از اونا بودم .
بازم ممنون

سلام عزیزم شرمنده خیلی وقته که سرم شلوغه نتونستم وبلاگ رو آپ کنم . ببینم چیکار میتونم براتون بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد