دانلود آهنگ های بی کلام

دانلود آهنگ های بی کلام

بهترین آهنگ های بی کلام رو دانلود کنید SEVGIMUSIC.BLOGSKY.COM
دانلود آهنگ های بی کلام

دانلود آهنگ های بی کلام

بهترین آهنگ های بی کلام رو دانلود کنید SEVGIMUSIC.BLOGSKY.COM

دو آهنگ بسیار غم انگیز ویولون


 

                                                     


                                                            دانلود دو آهنگ غم انگیز با ویولون



                              

                                  آهنگ  Huzun            اثر      Murat Sakaryali                                دانلود

                      

                   آهنگ Good Bye My Love Good Bye      اثر گروه    Beyoglu Asiklari                  دانلود            

 



 

                                                  

نظرات 10 + ارسال نظر
ابی دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 02:28 http://nevisandegandel

عالی بود میشه ویولون کلیپ خدایی خدا غریبه رو بذارینو بگید اسمش چیه

omid 23 پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 18:22

سلام
لینک ات دانلود خراب بود .خطای 400 داد.
لینک کمکی هم بزار.
چرا تو سایت archive.org اپلود نمی کنی
دانلود با لینک مستقیمه.

سلام
چک شد مشکلی نداره

ستاره شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 23:52

دومیش خیلی قشنگ بود ممنون

zinar جمعه 5 تیر 1394 ساعت 17:34 http://www.zendar.blogfa.com

مرسی علی بود استفاده کردم واسه یکی از شعرهام دنبال همچین آهنگی بودم

خواهش میکنم

علی پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 13:49

سلام واقعا ممنون. یه ساعته دارم دنبال یه آهنگ غم انگیز برای دکلمه میگردم. وقتی اینو پیدا کردم قند تو دلم آب شد. مررررررررسی

خواهش می کنم

جاوید دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 11:41

سلام . دست مریزاد . خیلی عالی

قربانت

پیمان شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 16:27

سلام واقعا ممنون. یه ساعته دارم دنبال یه آهنگ غم انگیز برای دکلمه میگردم. وقتی اینو پیدا کردم قند تو دلم آب شد. مررررررررسی

خواهش میکنم عزیزم

رضا دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 07:27

واقغا مرسی دوست عزیز که خیلی بی در دس تونستم دانلود کنم

ارادتمندم

سالی جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 14:11

چرا دانلود نمیشه

مشکلی ندارن عزیزم

ناشناس دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 15:58

سلام. واااای چه آهنگای فوق‌العاده‌ای گذاشتین. .... نمی دونم چجوری ازتون تشکر کنم. کارتون واقعا درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد